tudelu.

Känns cepe, allt är fuckat asså.
Jag är tjock och ful, i need to get used to it.
asså seriöst, jag kommer fan aldrig va älskad. Jag blir äcklad bara av att se mig själv, jag vill bara slå sönder alla fucking speglar jag ser, jag vill aldrig se mig själv igen.
jag vill drömma och tro att jag är vacker och smal, jag vill inte leva i denna världen. Jag vill leva i min dröm. >:@
mina ben är för stora för stolen... Den kommer säkert knäckas och gå itu snart. Precis som jag har gjort.
ingen förstår heller hur jag mår och hur jag tänker. asså vafan, kommer gå under snart.
Snart tar jag något vasst och bara sticker de i magen på mig själv, pallar fan inte mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0